zamknij
REKLAMA
door to door

Pandemia koronawirusa wywróciła do góry nogami większość gałęzi biznesu. Firmy musiały szybko przedsięwziąć nowe środki, aby dopasować się do zmienionej z dnia na dzień rzeczywistości, czyli działania z ograniczonym kontaktem bezpośrednim z innymi osobami oraz do wzmożonej komunikacji i promocji za pośrednictwem internetu.

Do nowych warunków równie szybko musiały zaadoptować się warsztaty samochodowe, które wychodząc naprzeciw potrzebom i oczekiwaniom klientów, wprowadziły wszelkie możliwe środki bezpieczeństwa takie jak maseczki ochronne, płyny do dezynfekcji czy możliwość skorzystania z usługi door to door, która zapewnia bezkontaktowe przekazanie auta do warsztatu.

Cel? Jak najbardziej ułatwić kierowcom, którzy używają aut do przejazdów do pracy czy załatwiania spraw niezbędnych do życia codziennego, bezpieczną jazdę.

Usługa door to door jest już oferowana przez ponad 2000 serwisów w Polsce!

Czym jest door to door i jakie są największe korzyści z tej usługi?

To nic innego jak odebranie samochodu spod domu klienta, naprawienie go i bezpieczne odstawienie w to samo miejsce. Kompleksowa obsługa wykonywana jest szybko i sprawnie i nie wymaga osobistego kontaktu klienta z pracownikiem warsztatu, co jest szczególnie ważne w obecnej sytuacji panującej w naszym kraju.

Listę warsztatów, które świadczą taką usługę można bez problemu znaleźć na Motointegrator.com.

Sprawdźcie, jak w praktyce wygląda usługa door to door:

  1. Klient dzwoni do warsztatu lub wypełnia formularz kontaktowy na stronie serwisu na Motointegrator.com i zgłasza konieczność naprawy auta.
  2. Mechanik ustala z klientem szczegóły obsługi i odbiera od niego pojazd.
  3. Auto zostaje naprawione w serwisie, a klient płatność za wykonaną usługę wykonuje w formie elektronicznej – przelewem lub kartą płatniczą.
  4. Samochód zostaje poddany ozonowaniu zwalczającemu mikroorganizmy, pleśnie oraz grzyby i jest odstawiany bezpośrednio na miejsce wskazane przez klienta.
PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ  Przepisy drogowe i mandaty w Austrii

Chociaż sytuacja nie jest łatwa, nie musimy obawiać się o długi termin oczekiwania na wykonanie takiej usługi. Naprawy wykonywane są terminowo i bez oczekiwania w kolejkach. Wszystko dzięki temu, że warsztaty są stale zaopatrywane w części zamienne przez największego dystrybutora części w Polsce. W dobie obecnego kryzysu warto korzystać z usług bezpiecznych warsztatów, biorących udział w akcji #pomagamypomagać – inicjatywy Inter Cars i dostawców, w którą zaangażowanych zostało 10 tysięcy serwisów w całej Polsce.

Należy zaznaczyć, że warsztat decydujący się na wprowadzenie u siebie i wykonywanie usługi door to door, musi być do niej odpowiednio przygotowany. Mechanik odbierający pojazd, jeszcze zanim do niego wsiądzie przed domem klienta, powinien go odkazić, aby zapewnić bezpieczną obsługę. Kluczowe jest również wyczyszczenie wszystkich newralgicznych elementów (m.in. kierownicy, klamki czy gałki zmiany biegów), a także dokładnie wywietrzenie i ozonowanie pojazdu.  

Chociaż wprowadzenie usługi door to door wymaga sporego nakładu pracy oraz dodatkowych zasobów, coraz więcej warsztatów zaczyna oferować ją klientom. Może to być szansa na zachowanie ciągłości pracy, a także szersze otwarcie się na nowych konsumentów.

Lista warsztatów wykonujących usługę door to door dostępna jest TUTAJ.

#pomagamypomagać #bezpiecznywarsztat

Tagi: door to doormobilny serwis samochodowyzdalna naprawa samochodu

DODAJ KOMENTARZ