zamknij
AKTUALNOŚCI

Podążaj za marzeniami! Bridgestone poprowadzi do sukcesu!

REKLAMA
Fot. Materiały prasowe Bridgestone

Podążaj za marzeniami, bez względu na wszystko! To nie tylko chwytliwe hasło, które może stać się życiowym mottem, ale przede wszystkim dewiza przyświecająca nowej kampanii firmy Bridgestone. Japońska marka produkująca opony i produkty gumowe chce za jej pomocą pokazać swoje wsparcie dla największej na świecie imprezy sportowej. W końcu została Globalnym Partnerem Olimpijskim i pozostanie nim przez 7 najbliższych lat.

Cel akcji „Podążaj za marzeniami, bez względu na wszystko” jest jeden. Na przykładzie historii opowiadanych przez znanych sportowców ma pokazać zwykłym ludziom, że choć droga do osiągnięcia założonych celów nie zawsze jest łatwa, warto pokonać wszelkie przeciwności. Wynik tych starań zawsze jest bowiem pozytywny. Na końcu czeka nagroda w postaci chociażby przełamania własnych słabości. Pierwszym z ambasadorów akcji firmy Bridgestone w Polsce jest Maciej Kot. To znany skoczek narciarski, który może się pochwalić m.in. tytułem drużynowego mistrza świata.

Kiedy dowiedziałem się, że nie zostałem powołany do reprezentacji Polski jadącej na mistrzostwa świata, miałem naprawdę czarne myśli, rozważałem nawet zakończenie sportowej kariery. Byłem w bardzo kiepskim stanie psychicznym. Wiedziałem, że muszę zmienić nastawienie, aby osiągnąć swoje cele. Kosztowało mnie to bardzo dużo wysiłku. Teraz już wiem, że z odpowiednim podejściem mogę pokonać każdą przeszkodę i zrealizować marzenie o olimpijskim medalu.

– powiedział Maciej Kot na konferencji inaugurującej akcję „Podążaj za marzeniami, bez względu na wszystko”.

Bridgestone podążaj za marzeniami – sportowcy motywują Polaków!

Do pełnienia roli ambasadora zaproszona została także Joanna Jóźwik – finalistka olimpijskiego biegu na 800 metrów i brązowa medalistka mistrzostw Europy. Joanna napotkała w swojej karierze sportowej wiele przeciwności losu. Pierwszą była konieczność zmiany środowiska. Jako sportowy adept musiała przeprowadzić się z Podkarpacia do Warszawy – chodziło o poprawę warunków trenowania. Później – już jako pełnoprawny zawodnik – borykała się z kontuzjami. To wszystko nie osłabiło jednak jej ducha walki, a z czasem zaczęło nawet dodawać siły do jeszcze bardziej wytężonej pracy nad sportowymi osiągnięciami.

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ  Maciej Kot: Po rajdzie jestem zmęczony fizycznie. Odpoczywam za to psychicznie.

Firma Bridgestone będzie Globalnym Partnerem Olimpijskim w sumie przez 7 lat. Japońska marka będzie wspierać Międzynarodowy Komitet Olimpijski podczas organizacji Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pjongczangu w 2018 roku, Igrzysk Olimpijskich w Tokio w roku 2020, Zimowych Igrzysk Olimpijskich w Pekinie w roku 2022 oraz Igrzysk Olimpijskich w Paryżu w roku 2024.

Tagi: BridgestoneOlimpiadasportowcy
Kuba Brzeziński

Autor Kuba Brzeziński

Czasami racjonalista, czasami pedantyczny wielbiciel abstrakcji. Ceni wolność i niezależność. Niepoprawny miłośnik samochodów, który wierzy, że pod masą śrubek i mechanizmów kryje się dusza. Poza tym dziennikarz - motoryzacyjny oczywiście.

DODAJ KOMENTARZ