Historia Honda Accord VIII
Honda Accord VIII sedan (fot. FotoSleuth@Flickr CC BY 2.0)
Segment
klasa średniaTyp nadwozia
sedan, kombiHonda Accord ósmej generacji zadebiutowała na rynku w 2008 roku i podobnie jak poprzednia wersja oferowana była w dwóch wersjach stylistycznych. Inna wersja obowiązywała na rynku europejskim i japońskim, a inna na amerykańskim. Honda Accord sprzedawana w Europie występowała w nadwoziu typu sedan oraz kombi. Do napędu mógł posłużyć jeden z dwóch silników benzynowych o mocach od 156 do 201 KM albo jeden z dwóch silników diesla o mocach od 150 do 180 KM. W 2011 roku model został poddany niewielkiemu faceliftingowi. Polepszono właściwości jezdne, komfort prowadzenia, a także obniżono poziom emisji spalin. Wprowadzono też niewielkie zmiany stylistyczne m.in. nowe reflektory, zderzaki i osłonę chłodnicy. W 2015 roku Honda postanowiła zaprzestać produkcji europejskiej i japońskiej odmiany Accorda. Ze względu na niskie zainteresowanie klientów model wycofano z oferty, a w oficjalnej dystrybucji zostały już tylko egzemplarze wyprodukowane do 2014 roku. Honda nie zaprezentowała następcy Accorda i wycofała się ze sprzedaży modelu klasy średniej w Europie.
Nadwozie
Honda Accord występuje w dwóch wersjach nadwoziowych – jako 4-drzwiowy sedan oraz 5-drzwiowe kombi. Jako sedan auto ma bagażnik o pojemności 467 l, kombi zmieści 406 l bagażu, a po złożeniu oparć tylnej kanapy przestrzeń bagażowa wzrasta do 1252 l.
sedan
kombi
Dane techniczne i wersje silników
Skrzynie biegów:
- 5-biegowa manualna
- 6-biegowa manualna
- 5-biegowa automatyczna
Typ napędu:
- przedni
Spalanie
Model | Spalanie (średnie) |
---|---|
2.0 | 7,5 |
2.4 | 8,6 |
Model | Spalanie (średnie) |
---|---|
2.2 | 5,3 |
2.2 | 5,2 |
Honda Accord VIII sedan (fot. FotoSleuth@Flickr CC BY 2.0)
Segment
klasa średniaTyp nadwozia
sedan, kombiHonda Accord ósmej generacji zadebiutowała na rynku w 2008 roku i podobnie jak poprzednia wersja oferowana była w dwóch wersjach stylistycznych. Inna wersja obowiązywała na rynku europejskim i japońskim, a inna na amerykańskim. Honda Accord sprzedawana w Europie występowała w nadwoziu typu sedan oraz kombi. Do napędu mógł posłużyć jeden z dwóch silników benzynowych o mocach od 156 do 201 KM albo jeden z dwóch silników diesla o mocach od 150 do 180 KM. W 2011 roku model został poddany niewielkiemu faceliftingowi. Polepszono właściwości jezdne, komfort prowadzenia, a także obniżono poziom emisji spalin. Wprowadzono też niewielkie zmiany stylistyczne m.in. nowe reflektory, zderzaki i osłonę chłodnicy. W 2015 roku Honda postanowiła zaprzestać produkcji europejskiej i japońskiej odmiany Accorda. Ze względu na niskie zainteresowanie klientów model wycofano z oferty, a w oficjalnej dystrybucji zostały już tylko egzemplarze wyprodukowane do 2014 roku. Honda nie zaprezentowała następcy Accorda i wycofała się ze sprzedaży modelu klasy średniej w Europie.
Honda Accord występuje w dwóch wersjach nadwoziowych – jako 4-drzwiowy sedan oraz 5-drzwiowe kombi. Jako sedan auto ma bagażnik o pojemności 467 l, kombi zmieści 406 l bagażu, a po złożeniu oparć tylnej kanapy przestrzeń bagażowa wzrasta do 1252 l.
sedan
kombi
Skrzynie biegów:
- 5-biegowa manualna
- 6-biegowa manualna
- 5-biegowa automatyczna
Typ napędu:
- przedni
Model | Spalanie (średnie) |
---|---|
2.0 | 7,5 |
2.4 | 8,6 |
Model | Spalanie (średnie) |
---|---|
2.2 | 5,3 |
2.2 | 5,2 |