Historia Mazda 6 III
Mazda 6 III sedan (fot. The NRMA@Flickr CC BY 2.0)
Segment
klasa średniaTyp nadwozia
sedan, hatchbackMAZDA 6 trzeciej generacji trafiła na rynek w 2012 roku i stanowiła rozwinięcie designu poprzedniczki. Samochód zaprojektowano zgodnie z założeniami designu KODO, w którym zastosowano również nowatorską technologię SkyActive, dzięki czemu samochód jest lżejszy i bardziej dopracowany aerodynamicznie od swojego poprzednika. Nowa Mazda 6 wygląda sportowo, a zarazem lekko. Producent zredukował ilość dostępnych karoserii. III generacja produkowana jest w 2 wersjach nadwoziowych, jako sedan oraz kombi. Paleta silnikowa to jednostki benzynowe i wysokoprężne wytwarzane w technologii SkyActive. Klienci mają do wyboru tylko 3 jednostki benzynowe o mocach od 145 do 192 KM oraz 2 diesle o mocach od 150 do 175 KM. Auto mimo krótkiego stażu już w 2014 roku zostało poddane faceliftingowi. Zmieniono przede wszystkim wygląd przedniego pasa, który wyróżnia się bardziej ostrymi liniami grilla i świateł.
Zalety
- wyjątkowo piękna stylistyka
- pojemny bagażnik
- wysoka jakość materiałów wykończeniowych
Wady
- Nie zdefiniowano
Nadwozie
MAZDA 6 występuje jako 5-drzwiowy kombi oraz 4-drzwiowy sedan. 5-drzwiowa wersja kombi ma bagażnik o pojemności 522 l, który po złożeniu oparć tylnej kanapy można powiększyć do 1664 l. Natomiast 4-drzwiowa wersja oferuje 489 l bagażnik.
sedan
kombi
Dane techniczne i wersje silników
Skrzynie biegów:
- 6-biegowa manualna
- 6-biegowa automatyczna
Typ napędu:
- przedni
- AWD
Spalanie
Podane części zostały dopasowane do Mazdy 6 III z silnikiem 2.2 D 150KM. Ceny aktualne na dzień 19.03.2016.
Mazda 6 III sedan (fot. The NRMA@Flickr CC BY 2.0)
Segment
klasa średniaTyp nadwozia
sedan, hatchbackMAZDA 6 trzeciej generacji trafiła na rynek w 2012 roku i stanowiła rozwinięcie designu poprzedniczki. Samochód zaprojektowano zgodnie z założeniami designu KODO, w którym zastosowano również nowatorską technologię SkyActive, dzięki czemu samochód jest lżejszy i bardziej dopracowany aerodynamicznie od swojego poprzednika. Nowa Mazda 6 wygląda sportowo, a zarazem lekko. Producent zredukował ilość dostępnych karoserii. III generacja produkowana jest w 2 wersjach nadwoziowych, jako sedan oraz kombi. Paleta silnikowa to jednostki benzynowe i wysokoprężne wytwarzane w technologii SkyActive. Klienci mają do wyboru tylko 3 jednostki benzynowe o mocach od 145 do 192 KM oraz 2 diesle o mocach od 150 do 175 KM. Auto mimo krótkiego stażu już w 2014 roku zostało poddane faceliftingowi. Zmieniono przede wszystkim wygląd przedniego pasa, który wyróżnia się bardziej ostrymi liniami grilla i świateł.
Zalety
- wyjątkowo piękna stylistyka
- pojemny bagażnik
- wysoka jakość materiałów wykończeniowych
Wady
- Nie zdefiniowano
MAZDA 6 występuje jako 5-drzwiowy kombi oraz 4-drzwiowy sedan. 5-drzwiowa wersja kombi ma bagażnik o pojemności 522 l, który po złożeniu oparć tylnej kanapy można powiększyć do 1664 l. Natomiast 4-drzwiowa wersja oferuje 489 l bagażnik.
sedan
kombi
Skrzynie biegów:
- 6-biegowa manualna
- 6-biegowa automatyczna
Typ napędu:
- przedni
- AWD
Podane części zostały dopasowane do Mazdy 6 III z silnikiem 2.2 D 150KM. Ceny aktualne na dzień 19.03.2016.