Historia BMW 3 serii E21
Typ nadwozia
sedan, cabrioletPierwsza generacja serii 3 była dostępna w dwóch wersjach nadwoziowych – jako 2-drzwiowy sedan lub cabriolet. Za napęd odpowiadały silniki benzynowe R4 i R6 o mocy od 76 do 145 KM. Napęd tradycyjnie dla marki BMW przenoszony był na oś tylną. W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1976 model E21 zajął 2 pozycję, co przełożyło się na duże zainteresowanie autem na rynku europejskim, japońskim i amerykańskim. W sumie wyprodukowano 1 364 039 egzemplarzy.
Typ nadwozia
sedan, cabrioletPierwsza generacja serii 3 była dostępna w dwóch wersjach nadwoziowych – jako 2-drzwiowy sedan lub cabriolet. Za napęd odpowiadały silniki benzynowe R4 i R6 o mocy od 76 do 145 KM. Napęd tradycyjnie dla marki BMW przenoszony był na oś tylną. W plebiscycie na Europejski Samochód Roku 1976 model E21 zajął 2 pozycję, co przełożyło się na duże zainteresowanie autem na rynku europejskim, japońskim i amerykańskim. W sumie wyprodukowano 1 364 039 egzemplarzy.