autofakty.pl

Motointegrator docenił mechanika! W puli były nagrody warte 50 tys.!

doceń swojego mechanika

„Doceń swojego mechanika” to konkurs organizowany przez Motointegratora. W ciągu 8 tygodni warsztaty znajdujące się w bazie serwisu walczyły o jak najlepsze opinie od klientów. Ten, który zdobył najwięcej pozytywnych głosów, mógł zyskać na wyposażenie recepcji lub warsztatu aż 25 tysięcy złotych! Nagrody czekały jednak nie tylko na mechaników, ale także i głosujących kierowców.

Zasady konkursu były proste. Warsztaty miały zachęcać swoich klientów do publikowana pozytywnych opinii na stronie Motointegratora zaraz po odbyciu wizyty serwisowej. Znaczenie miał nie tylko sam komentarza, ale też i jego pozytywny wydźwięk. Po 8 tygodniach sprawdzana była bowiem ilość głosów polecających usługi danego warsztatu. Nie wygrywał jednak ten punkt, który zdobył największą ilość głosów, a ten który zdobył największą ilość głosów w przeliczeniu na jednego pracownika. Czemu ma to znaczenie? Chodziło o zrównanie szans mniejszych i większych serwisów.

Miejsce pierwsze? Nagroda to 25 tysięcy!

Wyniki są jednoznaczne. Pierwsze miejsce w plebiscycie przypadło Centrum Serwisowemu Misztal z Radomia. Punkt ten w ramach nagrody otrzymał aż 25 tysięcy złotych na wyposażenie recepcji lub warsztatu. Drugim z podmiotów wyróżnionych w konkursie „Doceń swojego mechanika” był zakład Mechanika Ryszard Gawron z Kostomłotów. W tym przypadku pakiet wyposażenia ma wartość aż 15 tysięcy złotych. Trzecia lokata przypadła punktowi z Ryk o nazwie W-Service. Nagroda dla tego warsztatu osiągnęła wartość 10 tysięcy złotych.

„Doceń swojego mechanika” to jednak nie tylko konkurs dla serwisów samochodowych. To też plebiscyt, w którym nagrody otrzymują kierowcy oceniający wizytowane punkty. Jury spośród wszystkich komentarzy dodanych w ciągu ostatnich 8 tygodni do serwisu Motointegrator, wyłoniło trzy najlepsze. Jakie było kryterium wyboru? Przede wszystkim każde pole w opinii powinno zostać wypełnione. Poza tym kluczem do sukcesu dla komentarza była merytoryczność jego treści oraz przydatność dla innych użytkowników serwisu.

„Doceń swojego mechanika” to też konkurs dla kierowców!

Jury powołanemu przez Motointegratora najbardziej spodobał się komentarz napisany przez pana Łukasza z Siedlec. Otrzymał on w ramach wygranej bon o wartości 3 tysięcy złotych na całoroczny serwis swojego samochodu. Miejsce drugie przypadło panu Adamowi z Katowic. W tym przypadku nagroda przyjęła formę bonu o wartości 1,5 tysiąca złotych, który można wydać na zakup opon firmy Bridgestone. Trzecią lokatę zajął pan Darek z Poznania, który może zrobić bezpłatne zakupy w sklepie internetowym Inter Cars na kwotę 650 złotych.

Nagrody zostały rozdane, ale organizator konkursu nie może jeszcze spocząć na laurach. Teraz zmienia się jego rola. Przestaje oceniać uczestników, a postara się im doradzić.

Następnym etapem konkursu jest przeprowadzenie audytu w zwycięskich serwisach. Celem takiego działania jest m.in określenie jakości, standardów oraz zasad obsługi klienta, zweryfikowanie stanu parku maszynowego i udogodnień oferowanych klientom. Wyniki audytu zostaną przekazane warsztatowi, który w oparciu o zawarte w nim dane będzie mógł podjąć działanie – inwestycję wygranej w wyposażenie recepcji lub warsztatu.

– powiedziała Agnieszka Bieniek, Brand Managerka Motointegratora.

Exit mobile version